Προσωπικό ιστολόγιο
Vassilios Kiosses Copyright. Από το Blogger.

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Μακάρι να 'ξερα νωρίτερα...



Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως η ειλικρίνεια με τους άλλους χτίζει ουσιαστικότερες σχέσεις, ενώ η ειλικρίνεια με τον εαυτό χτίζει υγιείς προσωπικότητες.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως αυτά που θα μάθω αύριο, θα τα μάθω επειδή σήμερα υπάρχω με αυτόν τον τρόπο.



Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως μόνο αν αφεθείς στην άνωση της θάλασσας δεν πνίγεσαι. Αν προσπαθείς να τα βάλεις με τα κύματα μάλλον θα χάσεις.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως κάθε τι που νομίζω πως δεν έχει χώρο βρίσκει τρόπο να εμφανιστεί ύπουλα. Έτσι όπως δεν θα 'θελα... ύπουλα, επώδυνα.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως η ευτυχία η δική μου δεν εξαρτάται πάντα από την ευτυχία των άλλων και αντίστροφα. 

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως πιο σοφός από τον καθένα για εμένα, είμαι εγώ ο ίδιος.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως δεν πειράζει εάν δεν είσαι θαρραλέος όσο θα ήθελες.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως όταν το βλέμμα στρέφεται προς τα μέσα, δεν είναι εγωισμός αλλά φροντίδα. 

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα να διαβάζω τα σημάδια.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως γεννήθηκα έτοιμος να κατακτήσω τον κόσμο. Κι αν ακόμα δεν τα κατάφερα δεν φταίει που δεν μπόρεσα. Μόνο φταίει που κάτι άλλο φαινόταν πάντα πιο σημαντικό.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως δεν χρειάζεται να περιμένω το καλοκαίρι για να ζεσταθώ, ούτε την άνοιξη για να γευτώ λουλούδια.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως ο χρόνος δεν χάνεται, αλλά χάνομαι εγώ μέσα στον χρόνο.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως δεν είμαι ένοχος για αυτά που επιθυμώ.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως δεν είναι ντροπή να μιλάω σε πρώτο πρόσωπο.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως επιτρέπεται να λυγίζω και να σηκώνομαι. Πως ευτυχώς που δεν είμαι ατσάλι.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως κάθε φορά που τα βάζω με τον εαυτό  μου, κλείνω μια πόρτα σε αυτά που έχω να μου πω. 

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως ο χρόνος δεν γιατρεύει μια πληγή. Η πληγή γιατρεύεται μόνο αν καθίσω να την φροντίσω.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως οι άνθρωποι είναι για να συντροφεύουν και να συντροφεύονται. 

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως το κανονικό είναι και θα παραμείνει μια έννοια σχετική.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως το πρέπει μόνο δυσφορία μπορεί να προκαλέσει.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα δεν είναι μόνο αυτό που βλέπω. Είναι πολύ περισσότερα.

Μακάρι να ΄ξερα νωρίτερα πως δεν πειράζει που δεν ήξερα νωρίτερα. 


Βασίλης Κιοσσές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Blogger news

Blogroll

About